Svar på kommentar! :P

Om det senaste " Har spelat sims :P "
Svar: Jepp, beställde det veckan före det kom ut. Men jag fick det två dagar senare än det skulle komma. För att posten var försenad och det var kristihimmelsfärds dag (stavning) på torsdagen. (Skulle komma på Tisdagen!!!) MEn nu har jag det i alla fall. Och det är sjuuukt mycket bättre nu!!
En av mina favorit saker (har sekert hundra) är att man kan ha högsängar!
Klicka på bilden för att komma till Shantis blogg!!
PS: Ska snart laga nya "Vem skriver bilder". Jag har bara skrivit mitt namn den senaste tiden!!
//Emilie :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Var kan man skriva såna "Vem skriver bilder" ? :)

2011-06-09 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0