Summer <3

Idag var det sista dagen i skolan och första timmen gjorde vi nästan inget tror jag, och sen följande timme hade vi frågesport och sen for vi och äta. Det var knackorv och potatis sallad. Jag tror inte vi någonsin förut har haft den maträtten. Och sen fick vi också glass. Efter det for alla sexor på picnik till fresbee-golf banan. Det var kul där med. Sen när vi fick sluta cyklade jag hem med Benna(kusinen).

Jag har ännu inte packat. Men efter att jag bloggat klart ska jag börja packa.

Idag har pappa varit och köpt ett par hörlurar till mig. Dom är jättebra!

Sen har mamma köpt en iPad (åt sig själv) och om det finns trådlöst nätverk där som inte kostar kommer jag säkert att blogga i Grekland. Jag åker då i morgon efter avslutningen.









Kommentarer
Postat av: Best anonym.

OMG!

Den där andra bilden är helt sjukt fin <3

- Anonym.

2011-06-03 @ 17:43:55
Postat av: shanti

Vilma, kommer sakna dig så helvetes myky skyndda dig hem sen också



pöss pöss//Shanti

2011-06-03 @ 21:56:46
URL: http://shantis.blogg.se/
Postat av: Vilma (svarar)

2011-06-14 @ 17:54:22
Postat av: Vilma (svarar)

anonym: Tack så mycket! <3 Du får gärna sätta namnet nästa gång. ;)



Shanti: Men nu är jag hemma! <3 :D

2011-06-14 @ 17:56:01
URL: http://twocute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0