Snart sommarlov!

Jag längtar, längtar, lääängtar!

Snart far min familj och kusin familjen till GREKLAND, Lefkas. Det kommer bli såå bra!

I morgon är det ledig dag från skolan men jag ska på stafetttävlingar med IF Raseborg. Jag behövdes med men annars tror jag inte att jag skulle fara. Men det kommer säkert bli jätte kul. Jag är med i tredje laget för det är där det behövdes en till. Jag har inte varit på några uttagningar eller nåt. Jag har endast varit på en träning men det kan hända att det bara har varit en träning. Men då igår så var den som jag ska växla till borta så vi vet inte alls hur många stegmärken eller nåt. Men det här är ju ändå inte alls lika viktigt som Stafettkarnevalen!

Idag har det varit så-å skönt väder. Varmt och behagligt. Efter skolan var jag med Moona till frissan. Hon kippte upp håret lite och nu är hon ännu sötare än hon var förut. <3


Moona <3 I lustiga huset på Borgbacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0