Sköna Söndag & Gårdagen.

Jag vaknade ca. 12 idag. Men det var skönt att sova länge. Igår var jag ganska länge uppe också för vi har ju gäster. Min pappas bror och hans son som är 17 år gammal. Då kan det lätt bli att man är länge uppe, tycker inte ni det?

Igår bloggade jag inte alls. :O Jaa, men igår var Emilie till mig. Vi hade jätte roligt tycker jag. Först bakade vi muffins som faktiskt lyckades. (Jag är jätte dålig på att baka.) Men det var nog för att min muffinsbakande bästis är så bra på det. :*
Sen gjorde vi nåt, och sen for vi ut och gå, och så hamnade vi i JumboParken. Kul där med. Sen gick vi samma väg hem. Och så kom Shanti för Emilie och Shanti har nåt pågång som jag tror är till min födelsedag som är om två veckor. Dom behövde bild på oss alla tre tillsammans och så. Ja och sen gick vi in och tittade på bilderna och skrattade hur mycket som helst. Sen for dom hem ungefär samtidigt för båda skulle hem ca. 8.





Idag kommer jag säkert inte göra så mycket. Till sportplan ska jag iallafall tror jag för jag måste öva 200m innan tisdag...

// Vilma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0