Seg bloggning...

Igår var jag på tävlingar till Esbo. Jag sprang 200m, men jag visste att det inte skulle gå så bra för jaa.. Men jag kom på plats 11. Jag vet inte hur många som var med men jag är stolt över att jag inte iallafall blev sist! Haha.. Vi startade från Shell ca. halv fyra och kom hem ca. halv elva. Sen var jag uppe tills klockan halv ett typ för jag fastnade vid datorn och sen skulle jag ännu äta nåt...
Idag vet inte jag vad jag ska göra. Jag vaknade typ halv ett och sen åt jag vindruvor. Jag ska i duschen och sen ska jag kanske till stan för jag skulle behöva köpa a few things, som t.ex. nagellack, ''vaddtussar'', shampoo och lite mera tror jag... Men jag får se om jag orkar ta mig till stan idag eller inte.
// Vilma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0