Oj, oj, oj

Jisses, det var länge sen jag bloggade.

Midsommarn var braa. Den skulle kunnat vara bättre för jag hade ganska långtåkigt. Vi var ju då på mina kusiners sommarsuga. Det var nog helt nice där. Vi for dit på fredag eftermiddag, och kom hem på natten till måndagen.

Emilie kom sen på måndag övernatten till mig och vi hade roligt. Vi drack apelsinjuice, lackade tånaglarna på terassen och annat. Kul hade vi iallafall. Åtminstone jag. :D Idag for hon sen hem klockan ett tiden. Lite över för vi måste titta klart ett gammalt top-model avsnitt. Sen efter att hon for hem så har jag slappat ute i det finfina vädret.

Sen blev jag lite sur på mig själv för jag glömde bort tiden och missade träningarna idag... (n)

På fredag är det ju min födelsedag och jag längtar jätte mycket! Det gör man ju typ alltid... Förutom sen när man inte vill bli äldre mera...


Jag älskar dej Trisse <3

// Vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0