Nu är jag i London!!

Jag kanske ska förklara hur det gick till!!

På söndag morgon åkte vi till sverige. Vi var två nätter övernatten hos Fafa. Idag på morgonen så skulle vi få vår överaskning. Fafa körde oss till flygplatsen och jag trodde att vi skulle flyga någonstans inom sverige, men så fick vi höra att vi skulle fara till London!!

Än har jag inte förstått att jag är här!! Jag tror att jag förstår det först imorgon! Haha :D

Här är det i alla fall jätte mycket sol och bara några moln på himlen. Och det är jätte varmt.

Imorgon ska vi sekert till Madame Tussads, och kanske någon mer plats. Och så ska vi vara i vårt jätte stora och sköna hotelrum. Det har:
  • 3 Badrum
  • 2 Sovrum
  • 1 Vardagsrum med två bäddsoffor, i vardagsrummet finns också ett matbord.
  • 1 Litet kök
  • 1 Något rum som man stryker och sånt i
DEt kommer bilder på hotellet senare! Om man vill googla så kan jag säga att det heter "FrasersPlace"

//Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0