Här är jag igen!! :D

Nu är jag tillbaka igen! Har haft en lång bloggpaus... har inte varit så aktiv på datorn :( ska försöka blogga lite mer.. men jag är lite irriterad på att skolan snart börjar :( Det är en orsak vaför jag inte har varit på datorn...

Jag tror att jag blir lite aktivare igen sen när *blä* skolan har börjat *host* igen!! Tycker att det här sommarlovet kändes jättekort. Hoppas att hela 6an också går fort.. för att jag kommer att sakna Vilma väääääldigt mycke :(



Är på stardoll igen!!

Jepp nu har jag börjat med stardoll *igen*. Började första gången år 2006. Eller man kan inte säga att jag har börjat igen, utan jag har fortsatt men stardoll. Någon annan som är med??


På bilden: Så som mina kläder ser ut just nu, så som mitt ansikte ser ut just nu ( lite överdrivet!! ), mina händer + naglar just nu, min "apple" *collection (*vet inte hur det stavas på svenska)

//Emilie (som är tillbaka) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0